problemy z instalacją LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ptrd
    Classic
    • 2010
    • 19

    problemy z instalacją LPG

    hamsterus, ZTCW o zwrot moga się ubiegać osoby które sprowadziły auto do kwietnia 2006 (do tego czasu wydanie karty pojazdu kosztowało 500zł , później już 75zł) więc jeśli sprowadziłeś auto przed tym terminem możesz śmiało pisać pisemko.
    Piotrek
  • arunia
    Drive
    • 2009
    • 48

    #2
    problemy z instalacją LPG

    Mam problem ze swoją zagazowaną oktawką 1,6 akl z 2000 r.problem polega na tym że auto często gaśnie zaraz po przełaczeniu na gaz,zazwyczaj gdy puszczę go na luz np.podczas hamowania.Myslałem że może mam za niską temperaturę przełanczania ale zauważylem że przy wyższej prędkośći np:80-100 auto puszczone na luz również często gaśnie.Jeżdziłem do zakładu który montował mi instalację i popatrzyli,pomierzyli,i stwierdzili że będzie dobrze ale problem nie zniknoł,pojechałem więc drugi raz znowu popatrzyli,pomierzyli i dalej nic dalej gaśnie,trzeci raz nie jadę bo boje się że zrobię im krzywdę.Miał ktoś może podobny problem...?
    CHUDY

    Komentarz

    • tom2212
      RS
      • 2008
      • 3892

      #3
      prawdopodobnie parownik

      [ Dodano: Wto 15 Wrz, 09 21:10 ]
      zmien w profilu rodzaj silnika

      [ Dodano: Wto 15 Wrz, 09 21:12 ]
      no i jeszcze przyszlo mi do glowy sprawdz czy gdzies nie spadl wezyk podcisnienia

      Komentarz

      • alfee
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 2583

        #4
        Re: problemy z instalacją LPG

        Zamieszczone przez arunia
        Mam problem ze swoją zagazowaną oktawką 1,6 akl z 2000 r.problem polega na tym że auto często gaśnie zaraz po przełaczeniu na gaz,zazwyczaj gdy puszczę go na luz np.podczas hamowania.Myslałem że może mam za niską temperaturę przełanczania ale zauważylem że przy wyższej prędkośći np:80-100 auto puszczone na luz również często gaśnie.Jeżdziłem do zakładu który montował mi instalację i popatrzyli,pomierzyli,i stwierdzili że będzie dobrze ale problem nie zniknoł,pojechałem więc drugi raz znowu popatrzyli,pomierzyli i dalej nic dalej gaśnie,trzeci raz nie jadę bo boje się że zrobię im krzywdę.Miał ktoś może podobny problem...?

        IMO dostaje za mało gazu, żeby utrzymać obroty. Jak masz dużo kilometrów już na parowniku nalatane, to tak jak pisze tom2212 prawdopodobnie jest parownik do wymiany. Ale zacząłbym od wymiany filterka gazu. Pewnie nigdy do niego nie zaglądałeś
        Alfee
        Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
        Kawasaki ER5 :-)

        Komentarz

        • KolinWawa
          Rider
          • 2009
          • 278
          • Octavia I (1U2)
          • APK 2.0 MPI 115 KM
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Potwierdzam przypuszczenia na 99% parownik a konkretnie membrana w parowniku. Lekarstwem będzie regeneracja lub wymiana ( ze wskazaniem na tą drugą opcję)

          Komentarz

          • pablo_doctor
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2007
            • 791

            #6
            A jaka to instalacja - bo chwilowo brak wrozki ktora wywrozy z fusow .
            pablo_doctor

            Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

            CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

            http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

            Komentarz

            • wladit
              Classic
              • 2008
              • 3
              • Octavia III combi (5E5)
              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

              #7
              Witam
              Ja miałem tak samo ale wystarczyła tylko regulacja w warsztacie .

              Komentarz

              • tom2212
                RS
                • 2008
                • 3892

                #8
                wladit, to miales szczescie

                Komentarz

                • arunia
                  Drive
                  • 2009
                  • 48

                  #9
                  problem polega na tym że auto ma tę dolegliwość od samego początku tzn.od momentu przerobienia go na gaz po krótkim czasie od przerobienia zaczeła gasnąć więc pojechałem do tych pajaców żeby coś z tym zrobili,pogrzebali,pogrzebali i mialo byc dobrze,ale dorze nie było.Latem gaśnie mniej więc przejeżdziłem lato ale zimą gaśnie często więć pojechałem po raz drugi,pogrzebali,pogrzebali i nic nie zrobili,gasła dalej.Sądziłem że wymiana święc i przewodów coś pomorze,a niestety.... W styczniu wymieniłem wszystkie filterki gazu ale i to na nic śię zdało.Na intalacji zrobilem dopiero ze 35000 km.Intalację mam TOMASOTTO a sterownik STAG
                  CHUDY

                  Komentarz

                  • alfee
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 2583

                    #10
                    arunia, Z Twojego opisu wynika, że źle dobrany jest parownik. Ma za małą wydajność. Jak piszesz zimą jest to bardziej odczuwalne. Dlatego, że powietrze jest zimniejsze niż latem i więcej go jest zasysane do cylindrów. A gazu jest ciągle taka sama ilość czyli za mało. Po prostu za uboga mieszanka. Wypalasz sobie gniazda zaworowe. Zmień na początek "fachowców". Poszukaj sprawdzonego dobrego/polecanego speca od gazu w swojej okolicy i podjedź do niego. Mnie to wygląda ewidentnie na mało wydajny parownik.

                    Chociaż.... jeżeli to sekwencja ( a domyślam się, że tak), to sprawdź jaką masz listwę wtryskową od gazu. Jeżeli Matrix, to najprawdopodobniej jest do czyszczenia/wymiany. Bo one są bardzo podatne na zabrudzenia. Zbiera się w nich taki szlam/mazut i wtryskiwacze lubią się przycinać. Ale wtedy przymulanie występowałoby także podczas normalnej jazdy a nie tylko podczas wyrzucania na luz.
                    Alfee
                    Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
                    Kawasaki ER5 :-)

                    Komentarz

                    • tom2212
                      RS
                      • 2008
                      • 3892

                      #11
                      dziwna sprawa :| pytam - jakie jest cisnienie gazu, jaka temp pracy parownika ?? cos mi sie wydaje ze niezle namieszali Tobie ci pseudo gazownicy i tak jak pisze alfee
                      Zamieszczone przez alfee
                      Zmień na początek "fachowców"

                      Komentarz

                      Pracuję...